zaterdag 21 december 2013

winter!


Hey!
Het is vandaag 21 December en dus winter! Toen ik vanochtend wakker werd, deed ik meteen het gordijn open, hopend op sneeuw. Niet dus. Moet je je voorstellen dat het vorig jaar op dit moment al volop winter was en dat ik de sneeuw zelfs al een beetje zat begon te worden (ik ben een enorme koukleum en vind sneeuw dus maar heel even leuk) maar nu heb ik er eerlijk gezegd wel zin in... ik heb daarom een collage gemaakt om jullie alvast in de sneeuw zweer te brengen.
liefs Maaike
SneeuwSneeuwSneeuw
Happy Wednesday everyone! We're not psychic, but we know where we'll be in 133 days. Learning to ski and snowboard!  Visit BringaFriend.org to win great prizes just by introducing a friend to skiing or snowboarding.#snowhatcho: Archive

Geen opmerkingen:

Een reactie posten