dinsdag 24 december 2013

kerstavond




hey!

Aan jullie allemaal een heel gelukkig kerstfeest toegewenst! Ik ben echt helemaal in de kerst-sweer. In onze woonkamer branden allemaal kaarsjes en mijn familie is net aangekomen. Ik bedacht me opeens dat ik absoluut niet begreep waarom er twee kerstdagen zijn. Jezus is toch maar een keer geboren...? Waarschijnlijk weet ik het antwoord op deze vraag niet omdat ik niet gelovig ben en is dit een compleet stupide vraag :) in ieder geval, in dit artikel wou ik jullie wat kerst-tips geven.

*Praat eens met andere mensen. We kennen het waarschijnlijk allemaal wel: Je viert met een enorme groep kerst en/of oud en nieuw en je hebt het gevoel dat je meer dan de helft niet kent. Mijn tip: doe eens gek en knoop een gesprek aan met iemand met wie je nog nooit een gesprek hebt gevoerd. Waarschijnlijk vind die persoon het super leuk om ook met jou eens te praten.

*Trek iets aan waar je je gemakkelijk in voelt. Ik heb al zo vaak gehad dat ik een uur bezig was met beslissen wat ik aantrok en dat ik me er dan super ongemakkelijk is voel: Super kort rokje/ niet genoeg feestelijk/ te feestelijk/... Echt heel vervelend dus tip: Zorg dat je je gemakkelijk voelt in je kleding

*Als laatste tip: Vergeet geen sieraden! Sieraden zijn echt wondertjes die kunnen een outfit gelijk oppeppen en je wat saaie outfit omtoveren tot een echte kerst outfit.

Nou dat waren mijn kerst tips. ik hoop dat je er wat aan had!
Merry x-mas en tot de volgende keer
Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten