maandag 14 april 2014

Blog verhuizing


Hai!

Ik schrijf even een kort berichtje, om te vertellen aan jullie dat ik ben 'verhuisd' van blog. Op het moment dat ik mijn blog maakte, had ik absoluut niet na gedacht van te voren over hoe het zou heten. de meest voor de hand liggende namen bestonden al, dus moest ik iets anders kiezen. ik ben toen dus voor elfs-and-elephants gegaan. Hier kwam ik op door wat ik op de dekbed hoes zag van het bed waar ik toen op zat. Ik heb toen maar besloten om het zo te noemen, want ik vond het wel origineel. Meteen al had ik er spijt van, maar ik dacht, niet moeilijk doen! Vandaag kreeg ik ineens een ander idee voor een naam: MaaikeRosalie. Rosalie is mijn tweede naam en dat is tenminste lekker tijdloos.
Dus, hier bij nodig ik jullie uit om een bezoekje te nemen op mijn super nieuw blog, MaaikeRosalie.blogspot.com


Geen opmerkingen:

Een reactie posten